Amerykańska giełda kryptowalut rozpoczyna kolejną kampanię reklamową w Stanach Zjednoczonych, koncentrując się na „krytycznej” roli, jaką kryptowaluty odegrają w modernizacji globalnego systemu finansowego.
W poście na blogu z 22 maja firma przedstawiła swój plan nowej kampanii „Moving America Forward”, która rozpocznie się serią czterech różnych reklam z udziałem dyrektora generalnego Coinbase, Briana Armstronga. Będą one emitowane głównie podczas popularnych niedzielnych programów w amerykańskiej telewizji, a niektóre pojawią się również w przerwach reklamowych serii finałów NBA.
„Coinbase uruchamia Crypto: Moving America Forward” to krajowa kampania mająca na celu wyjaśnienie kluczowej roli kryptowalut jako podstawowej technologii, która zaktualizuje globalny system finansowy – zauważyła firma.
Kampania skupi się również na zagranicznej adopcji kryptowalut i blockchain w krajach takich jak Chiny, ponieważ firma chce podkreślić, że globalne przywództwo gospodarcze i bezpieczeństwo narodowe Stanów Zjednoczonych są zagrożone, jeśli USA scedują swoją rolę w budowaniu technologii, która będzie miała kluczowe znaczenie dla światowej infrastruktury finansowej. Tytuły poszczególnych reklam to „The History of Money Initiative”, „Stand With Crypto Day”, „Real People Using Crypto for Real Needs” i „The State of Crypto Summit”, a każda z nich będzie miała swoją premierę w ciągu czterech oddzielnych tygodni.
Kampania reklamowa „History of Money Initiative” bada historyczną oś czasu waluty, od kóz w 10 000 r. p.n.e. do kryptowalut w dzisiejszych czasach, a także obejmie kampanię wallcape na Wall Street oraz opancerzoną ciężarówkę, która stanie się mobilnym billboardem. Z kolei reklama „Stand With Crypto Day” będzie promować nadchodzące wydarzenie lobbingowe organizowane przez firmę.
Wydarzenie odbędzie się 19 lipca 2023 r. w Waszyngtonie i będzie składać się z członków społeczności kryptowalutowej opowiadających się za „polityką przyjazną kryptowalutom z ich odpowiednimi członkami Kongresu”.
Dwie ostatnie reklamy, „Real People Using Crypto for Real Needs” i „The State of Crypto Summit”, będą opowiadać o tym, w jaki sposób ludzie używają kryptowalut do dążenia do wolności gospodarczej i promować inne wydarzenie Coinbase, które odbędzie się w Nowym Jorku 22 czerwca.
Najnowsza kampania jest następstwem podobnej tegorocznej reklamy Coinbase skupionej na temacie modernizacji technologii finansowej za pomocą kryptowaluty. W marcu firma opublikowała reklamę za pośrednictwem YouTube zatytułowaną „Czas zaktualizować system finansowy”, a także wyemitowała reklamę podczas NFL Super Bowl w lutym 2022 r., Która zawierała możliwy do zeskanowania kod QR, który przenosił użytkowników na promocyjną stronę internetową, za pośrednictwem której rozdawano Bitcoiny.
Przypomnijmy, że 12 maja 2023 r. firma uruchomiła Globalną Radę Doradczą, w skład której wchodzi kilku byłych amerykańskich prawodawców i liderów branży. Celem grupy jest poruszanie się po coraz bardziej złożonym i ewoluującym krajobrazie kryptowalut na całym świecie. W lutym uruchomiono również oddolną kampanię polityczną skoncentrowaną na Stanach Zjednoczonych o nazwie „#Crypto435”, która koncentruje się na tym, aby głosy użytkowników kryptowalut były słyszalne we wszystkich 435 okręgach kongresowych.