Binance uruchomiło w Turcji centrum obsługi klienta

Największa na świecie giełda kryptowalut poinformowało o uruchomieniu w Turcji swojego centrum obsługi klienta.

Binance wybrało Turcję, gdzie założyło lokalną jednostkę mniej więcej dwa lata temu, jako kraj pilotażowy dla swojej nowej usługi. Możliwym powodem takiego działania jest duży ruch, jaki giełda odnotowuje z tego kraju.
Z danych Similarweb wynika, że Turcja stanowi ponad 7 proc. dostępu do głównej platformy Binance za pomocą przeglądarki internetowej.

Binance zapewni swoim tureckim klientom całodobowe wsparcie w zakresie obsługi klienta poprzez swoją aplikację. Giełda przygotowuje się do rozszerzenia tej usługi na cały świat, jeśli test pilotażowy w Turcji zakończy się sukcesem.

Przemawiając na Paris Blockchain Week Summit, dyrektor generalny Binance, Changpeng Zhao, wyjaśnił, że jego firma planuje rozszerzyć swoje opcje obsługi klienta. – Zapewniamy obsługę klienta tylko za pośrednictwem wiadomości tekstowych, a w nadchodzącym okresie dążymy do wprowadzenia tej usługi również za pośrednictwem telefonu we wszystkich krajach – wyjaśnił.

Zgodnie z opublikowanym komunikatem Binance będzie oferować wsparcie klienta w języku tureckim i będzie ono świadczone wyłącznie za pośrednictwem aplikacji. Giełda wyjaśniła, że celem tym jest położenie kresu przypadkom oszustw, zanim jeszcze się rozpoczną.

Dzięki nowej usłudze, klienci potrzebujący pomocy będą kontaktować się za pośrednictwem aplikacji, a rozmowa rozpocznie się, gdy klient zaakceptuje połączenie.

Oprócz rozszerzania swoich usług i poprawy doświadczeń użytkowników, giełda dąży również do zwiększenia swojej obecności na tradycyjnych rynkach poprzez inwestowanie w firmy z każdego sektora gospodarki.