Zawodnik rugby promuje kryptowaluty w RPA

Kapitan narodowej drużyny rugby Siya Kolisi będzie twarzą dwuletniej edukacyjnej kampanii reklamowej kryptowalut w Republice Południowej Afryki.

Kapitan drużyny Springbok nawiązał współpracę z globalną giełdą kryptowalut Luno w ramach kampanii, która będzie zawierała serię reklam telewizyjnych promujących długoterminowe podejście do inwestycji w kryptowaluty. Wcześniej Kolisi wystąpił w reklamie kampanii, która została wyemitowana podczas trzeciego meczu Springboks w Rugby Championship przeciwko Australii.

– Podobnie jak wielu Południowych Afrykanów, jestem nowicjuszem w inwestowaniu w kryptowaluty, więc musiałem przeprowadzić pewien research, zanim zdecydowałem się na nawiązanie współpracy z Luno. Cieszę się, że Luno skupia się na zapewnieniu edukacji dla nowych inwestorów kryptowalutowych, takich jak ja, abyśmy mogli podejmować lepsze, długoterminowe decyzje finansowe – powiedział Kolisi.

Marius Reitz, dyrektor generalny Luno na Afrykę, podał obecne spowolnienie na rynkach kryptowalut jako doskonały moment dla inwestorów, aby skupić się na długoterminowym inwestowaniu. – Kiedy powiększasz posiadane przez siebie zasoby, wzloty i upadki nie zmieniają fundamentalnego potencjału kryptowalut w celu poprawy światowego systemu finansowego, na czym opiera się jego długoterminowa wartość. Długa gra w krypto oznacza jego przetrzymywanie, a nie handel – wyjaśnił. Jednocześnie dodał, że inwestorzy mogą lepiej radzić sobie z krótkoterminowymi zmianami cen, biorąc pod uwagę długoterminową perspektywę.

Luno, znana platforma wymiany i handlu kryptowalutami w Republice Południowej Afryki, wcześniej współpracowała z Rassie Erasmusem, dyrektorem rugby Springbok, w innej kampanii reklamowej, która uczyła użytkowników, jak „zmierzyć się” z Bitcoinem. 

Firma jest równiez sponsorem golfowego Order of Merit w African Sunshine Tour. Trzech najlepszych golfistów pod koniec sezonu otrzyma znaczące nagrody pieniężne wypłacane w BTC.